Din nou acasa….

10527911_4514262711176_3732623159852293688_nDin nou acasa. Alex a terminat a 6-a cura de citostatice. Nu am mai postat nimic in ultima vreme pentru ca nu s-a simtit chiar bine si as fi vrut sa va dau doar vesti bune. Nici acum nu e prea ok dar speram sa-si revina repede. Pe 1 august e ziua lui si as vrea sa-i fac o petrecere dar nu ma pot inca concentra la asta. Va multumim mult pentru sprijin. Multumesc oamenilor minunati din Germania care vor ramane mereu in sufletul meu. Acolo, impreuna cu ei am avut si eu propria mea „conversatie cu Dumnezeu”. Eu spuneam ce as avea nevoie si ca prin minune cineva aparea si ne ajuta. A fost cea mai interesanta experienta din viata mea. Multumesc colegilor si doamnei Popescu Ica, multumesc Mona Duminica, Alexandru Postole, Violeta Drăgoescu, Rusu Nicoleta Carmen, Florentina Bucur, Andreea Caragea, Maria Ciobotia, Adrian Stefan Tarta, Lidia Maria Roman, Ionut Turtoi, Rogojina Fati Teodor, multumesc parintelui Alexandru si enoriasilor bisericii din Munchen care au strans pentru Alex 1000 de euro, s-au rugat, ne-au ajutat http://www.parohia-muenchen.de/contact.htm, Asociatia Pavel si Salvează o inima.

Lasă un comentariu